Welkom bij huisartsenpraktijk ‘De Velden’

 

 

Wij zijn helaas gesloten voor nieuwe patiënten.

In afwachting van bericht van de apotheek? Recepten die voor 12.30 uur zijn aangevraagd, liggen de volgende werkdag klaar bij uw apotheek, dit geldt ook als u geen bericht van de apotheek hebt ontvangen.

Wijziging beleid oproepen jaarlijkse controle

U wordt jaarlijks gecontroleerd voor uw bloeddruk/cholesterol.
U werd hiervoor altijd door onze assistente rond uw geboortemaand opgeroepen.
Vanaf heden vragen wij u echter om dit zelf 1 x per jaar in te plannen.
U zult dus geen oproep van ons meer krijgen.

Algemeen

Om u nog beter van dienst te zijn wij nu ook bereikbaar via Internet. U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over onze praktijk, gezondheid, nieuws en nog veel meer. Wat vindt u verder op onze site? Lees over ons team, hoe u ons kunt bereiken voor afspraken en waar u ons kunt vinden.

Spoedgevallen

Bel 112 bij een levensbedreigende situatie.

Voor spoedgevallen op maandag t/m vrijdag van 8.00 uur t/m 17.00 uur kunt u bellen met onze reguliere nummer: 055-5412562 en druk dan optie 1. Voor spoedgevallen in de avond, nacht, weekend en met de feestdagen belt u met de huisartsenpost: 085-079 1110

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Klachtenformulier Als u uw klacht niet mondeling kenbaar wilt maken of het gesprek heeft niet geleid tot een bevredigende uitkomst, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen via het klachtenformulier. U kunt een papieren versie opvragen bij de assistente of het klachtenformulier downloaden.

Komt u er samen met uw huisarts niet uit, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. Daarbij kiest de klachtenfunctionaris géén partij, maar helpt u en de huisarts/huisartsenpost om de klacht samen op te lossen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via het secretariaat van de huisartsenorganisatie. De naam van deze organisatie is HOOG: Telefoonnummer: 085 – 53 63 100

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u uw klacht voorleggen aan een landelijk erkende geschilleninstantie (skge.nl). Die doet een bindende uitspraak waar beide partijen zich aan moeten houden. De geschilleninstantie kan ook een schadevergoeding toekennen.

Elke zorgaanbieder in Nederland is aangesloten bij een erkende geschilleninstantie voor huisartsenzorg. De onafhankelijke klachtenfunctionaris kan u helpen in contact te treden met de betreffende geschilleninstantie.